۱- مشتری محوری (و نه محصول‌محوری)

۲- تمرکز اکوسیستمی (اولویت دادن به ارتقای سیستمی از کسب‌وکارها برای رفع بهتر نیاز انسان‌ها، و نه تمرکز صرف بر شرکت خود)

۳- گرایش تحلیلی (توجه به قدرت و ارزش داده و شواهد، و نه صرفا توجه به قضاوت و تجارب)

۴- تاکید بر همکاری و کار تیمی (و نه کار در قالب سیلوهای مجزا از هم)

۵- گرایش به عمل‌گرایی (توجه به سرعت و زودتر دست به کار شدن به جای کمال‌گرایی و فرار از ریسک)

۶- ذهنیت یادگیرنده (تاکید بر آزمایش‌ کردن و یادگیری سریع)

۷- رهبری توانمندساز (توانمندسازی کارکنان و انرژی بخشیدن به آنها در کنار توجه به مسوولیت‌پذیری آنها)