سبد خرید
{{item.title}} {{item.subtitle}}
{{item.total|number}} تومان
حذف
سبد خرید شما خالی است.

کارگاه فرهنگ دیجیتال و فرهنگ نوآوری

این کارگاه به شکل درون سازمانی برگزار می شود. در صورت تمایل، فرم سایت را پر نمایید تا با شما تماس گرفته شود.

محورهای محتوای کارگاه

  • مبانی فرهنگ تحول دیجیتال
    • جایگاه فرهنگ در چارچوب‌های‌ تحول دیجیتال
      • چارچوب تحول دیجیتال دیلویت (Deloitte)
      • چارچوب تحول دیجیتال اکسنچر (Accenture)
      • چارچوب تحول دیجیتال شرکت گارتنر (Gartner)
      • چارچوب تحول دیجیتال گروه مشاوران بوستون (BCG)
    • ابعاد فرهنگی مدیریت پروژه در عصر دیجیتال با مرور نکاتی از PMBOK 2021
    • کارکرد عادت در فرهنگ سازمانی
      • مرور متدولوژی عادت‌های اتمی
      • مرور مباحث کاربردی دیدگاه تلنگر (Nudge)
  • ذهنیت دیجیتال
    • ابعاد ذهنیت دیجیتال
    • هوش مصنوعی و آینده انسان‌ها
  • فرهنگ نوآوری
    • اهمیت و ابعاد فرهنگ نوآوری در تحول دیجیتال
    • استفاده عملی از ابزار رستا (BEAN – Behavior Enabler, Artifact, Nudge) 
    • متدولوژی Innosight, 2020
    • متدولوژی Strategyzer, 2021
  • فرهنگ داده‌ محوری
    • سواد دیجیتال و سواد داده
    • جایگاه انواع تفکر کند و سریع در سواد داده
  • فرهنگ اکوسیستمی
    • جایگاه مدل کسب‌وکار اکوسیستمی در مدل‌های کسب‌وکار دیجیتال
    • مرور ماتریس مدلهای دیجیتال دانشگاه MIT
    • ابعاد فرهنگ‌محور اکوسیستم



-------------------------------------

۱۰۱ رَستا

راهکارهایی از شرکت‌‏های برتر جهان برای ارتقای فرهنگ نوآوری در سازمان

نوآوری یکی از عوامل کلیدی موفقیت شرکت‌ها است. با پیشرفت تکنولوژی و تغییر مداوم نیازهای مشتریان، شرکت‌هایی که قابلیت نوآوری و رشد کسب‌وکار داشته باشند می‌توانند به رشد مداوم و توسعه پایدار دست یابند. فایل پیوست، درباره یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های نوآوری یعنی فرهنگ نوآوری است و اینکه چگونه آن را به عادتی روزمره در سازمان تبدیل نماییم چراکه با شدت یافتن سرعت تحولات کسب‏‌وکار و ظهور فناوری‌‏های نوین دیجیتال، دستیابی به سازوکارهایی به‌روز و کارآمد از فرهنگ نوآوریِ سازمانی ضروری است.

شرکت بین‌المللی مشاوره اینوسایت (Innosight) که به طور تخصصی در زمینه نوآوری سازمانی فعالیت دارد مستندی شامل ۱۰۱ راهکار برای توسعه فرهنگ نوآوری را با مطالعه برترین شرکت‌‏های جهان تهیه کرده که به عنوان پیوست کتاب «بخور، بخواب، نوآوری کن» (Eat, Sleep, Innovate) و توسط انتشارات کسب‌‏وکار هاروارد (HBR) منتشر شده است. راهکارهای این مستند حول ۵ رفتار نوآورانه سازماندهی شده‌‏اند که در کارگاه‌های «نوآوری و رشد کسب‌وکار» و «فرهنگ نوآوری» استفاده می‌شود.



RASTAS - Innovation Culture Workshop - Dr. Baradaran - 4030911.pdf